Каталог товарів

Техінформація Елекс

Каталог продукції ПП «НВФ« ЕЛЕКС »


Дозвільна документація на стабілізатори ПП «НВФ« ЕЛЕКС »


Прайслист продукції ПП «НВФ« ЕЛЕКС »


Технічна документація

Стабілізатори напруги однофазні

pdfСерія ГЕРЦ і ГЕРЦ-ДУО

Скачати документацію на ГЕРЦ V3.0 і  ГЕРЦ-ДУО V3.0

pdfСерія АМПЕР

Скачати документацію на АМПЕР V2.0

pdfСерия ГіБРИД

Скачати документацію на ГІБРИД V2.0

pdfСерия АМПЕР-Дуо (знятий з виробництва з 03.2019)

Скачати документацію на Ампер-Дуо

pdfСерія ГЕРЦ V2.0 (знятий з виробництва 02.2018 )

Скачати документацфю на Герц V2.0

Стабілізатори напруги трифазні

pdfСерія ГЕРЦ V3.0 на 3 фази

Скачати документацію на Герц V3.0 — 3 фази

pdfСерія АМПЕР V2.0 на 3 фази

Скачати документацію на АМПЕР V2.0 — 3 фази

pdfСерія ГЕРЦ V2.0 на 3 фази (з 02.2018г. знятий з виробництва)

Скачать документацию на ГЕРЦ V2.0 — 3 фазы

Джерело безперебійого живлення

pdf
Джерело безперебійного живлення КУЛОН Q V3.0

Скачати документацію на КУЛОН Q V3.0

pdf
КУЛОН Q 500 (з 2017 р. знятий з виробництва)

Скачати документацію на Кулон Q-500

Електроагрегати дизельні

pdfАгрегат дизельний серія DYB модель DYB 1-45 (знятий з виробництва в 2016г.)

Скачати документацію на Агрегат дизельний серія DYB


Сервісна політика

(діє з 1.06.2018)

Сервісна політика компанії "Елекс"- це індивідуальний підхід до кожного клієнта і партнера з метою створення бездоганного сервісу.

Сервіс ПП «НВФ« ЕЛЕКС », включає:
- гарантійне обслуговування нашої продукції;
- післягарантійне обслуговування нашої продукції;
- технічне обслуговування нашої продукції;
- технічні консультації;
- інформаційну підтримку;
- технічне навчання;
- інші сервісні послуги.

Всі зобов'язання, взяті ПП «НВФ« ЕЛЕКС », в частині забезпечення сервісу раніше, зберігаються без зміни. Це буде стосуватися і подальшої модифікації справжньою сервісної Політики.

Відповідно до умов сервісної політики нашої компанії сервісне обслуговування обладнання організовано таким чином, що кінцевий користувач забезпечується якісним і швидким сервісом з дотриманням умов Гарантійного обслуговування, незалежно від шляхів надходження продукції:

- через ПП «НВФ« ЕЛЕКС »;
- через дистриб'юторів / дилерів ПП «НВФ« ЕЛЕКС ».

Термін служби виробу обчислюється з дати виготовлення виробу, якщо Керівництвом по експлуатації виробу не встановлено інше обмеження.
Після закінчення гарантійного терміну служби вироби або частини виробу ПП «НВФ« ЕЛЕКС »рекомендує звернення до авторизованого сервісного центру для проведення профілактичних робіт, отримання інформації з утилізації або щодо подальшої безпечної експлуатації виробу, щоб уникнути його неправильної роботи або відмови.

Адреса авторизованого сервісного центру - м.Одеса, просп. Маршала Жукова (Небесної Сотні), 101/11. Отримати більш детальну інформацію Ви можете по телефону в Україні +38 (048) 781-72-72 або +38 (067) 480-21-93. Ми настійно рекомендуємо Вам звертатися до авторизованого сервісного центру, якщо у Вас виникнуть будь-які проблеми, пов'язані з експлуатацією та працездатністю вироби.

Щоб уникнути непорозумінь переконливо просимо Вас уважно вивчити Керівництво по експлуатації, умови гарантійних зобов'язань, перевірити правильність заповнення гарантійного талона і комплект поставки. Реалізація вироби повинна здійснюватися відповідно до чинного законодавства.

Гарантійний талон дійсний тільки при наявності правильно і чітко зазначених: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, чітких печаток фірми-продавця, підпису покупця. Модель і серійний номер виробу повинні відповідати зазначеним в гарантійному талоні.
При порушенні цих умов, а також в разі, коли дані, зазначені в гарантійному талоні змінені, стерті або переписані, гарантійний талон визнається недійсним і гарантія з вироби знімається.

Цим гарантійним талоном ПП «НВФ« ЕЛЕКС »підтверджує прийняття на себе зобов'язань по задоволенню вимог споживачів, встановлених чинним законодавством про захист прав споживачів, в разі виявлення недоліків виробу, які виникли з вини Виробника.

ПП «НВФ« ЕЛЕКС »залишає за собою право відмовити в задоволенні вимог споживачів за гарантійними зобов'язаннями і в безкоштовному сервісному обслуговуванні виробу в разі недотримання викладених нижче умов. Гарантійні зобов'язання Виробника та безкоштовне сервісне обслуговування здійснюються відповідно до вимог законодавства країни виконання гарантійних зобов'язань і безкоштовного сервісного обслуговування.

Гарантія не поширюється на вироби, які занесені в чорний список компаній, апарати яких ми не обслуговуємо по гарантії.

Також гарантія не поширюється на апарати, куплені на сервісі он-лайн оголошень OLX.ua.


Умови гарантійних зобов'язань
(Діє з 1.06.2018)

1. Гарантія на виріб дійсна тільки для організації або покупця і не поширюється на інші особи або організації.

2. Гарантійний ремонт проводиться тільки після пред'явлення повністю заповненого гарантійного талона.

3. На гарантійне обслуговування виробу приймаються тільки в повній продажній комплектації, включаючи пакувальний матеріал - коробку, антистатичну, пом'якшувальну упаковку та інші аксесуари входять в комплект поставки. При відсутності оригінальної упаковки виріб повинен бути упаковано в аналогічну за властивостями і розмірами упаковку за рахунок покупця. Зберігання та транспортування вироби повинні здійснюватися відповідно до маніпуляційними знаками (при наявності). Не допускайте попадання вологи на упаковку.

4. ПП «НВФ« ЕЛЕКС », встановлює наступний гарантійний термін на вироби за умови дотримання правил експлуатації:

- на стабілізатори серії Ампер V2.0 і Герц V3.0 - 7 років з дати виготовлення (дійсно тільки для виробів, вироблених з 1.06.2018г)

- на стабілізатори серії Герц ДУО V3.0 - 7 років з дати виготовлення

- на стабілізатори серії Гібрид V2.0 - 2 роки з дати виготовлення або 200 000 комутацій реле (в залежності від того, що станеться раніше)

- на джерела безперебійного живлення Кулон V3.0 - 1 рік з дати виготовлення

- на стабілізатори серії Ампер ДУО V2.0 - 4 роки з дати виготовлення (знятий з виробництва в 2019 р.)

- на стабілізатори серії Герц V2.0 - 3 роки з дати виготовлення 

(Знятий з виробництва в 2018 р.)

5. Гарантійний термін на деталі / вузли / складальні одиниці стабілізаторів напруги серії Ампер V2.0, Герц Дуо V3.0 і Герц V3.0, що входять до комплектність вироби прирівнюється до строку на основний виріб, за винятком таких:

- силові ключі (сімістори або тиристори) - не більше 25 000 годин напрацювання;
- контактна група - не більше 20 000 годин напрацювання;

6. Гарантія по окремих деталей / вузлів / складальних одиниць стабілізатора напруги може бути продовжена за умови проведення сервісних робіт в авторизованому сервісному центрі заводу-виготовлювача в рамках терміну гарантії на основний виріб.

7. Технічне обслуговування виробу не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару.

8. Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць) в період гарантійного терміну не веде до встановлення нового гарантійного терміну на весь виріб, або на змінення частини.

9. Введення нових гарантійних строків для певних виробів не має зворотної сили. Тобто терміном гарантії на виріб є період гарантії, встановлений на момент покупки (відповідно зазначений в гарантійному талоні).

10. Якщо перевіркою виявлено, що некоректна робота вироби стала наслідком неправильного підключення, установки або некомпетентного підбору, а виріб при цьому є справним, або несправність не визначена і є наслідком некоректної експлуатації, відділ гарантійного обслуговування має право вимагати оплати покупцем робіт з тестування і конфігурації вироби , а також повної оплати доставки вироби покупцеві.

11. ПП «НВФ« ЕЛЕКС »не несе гарантійні зобов'язання в наступних випадках:

a) невідповідність або відсутність даних у гарантійному талоні і на пред'явленому для ремонту виробі (серійний номер, дата виробництва)
b) відсутність заповненого гарантійного талона, в якому зазначаються модель вироби, серійний номер виробу, дата продажу вироби, чітка печатку фірми-продавця, наявність позначки про передпродажної перевірки фірмою-продавцем, підпис покупця
c) наявність механічних пошкоджень і дефектів, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання і експлуатації виробу
d) невідповідність правилам та умовам експлуатації, що пред'являються до даного виробу виробником і описаним в керівництві по експлуатації
e) ушкодження контрольних пломб на корпусі вироби
f) якщо виявлені недоліки виникли після передачі виробу споживачеві внаслідок впливу вологи, високих або низьких температур, корозії, окислення, попадання всередину сторонніх предметів, речовин, пилу, будівельного сміття, інших рідин, комах або тварин, а також слідів їх життєдіяльності
g) якщо відмова вироби викликаний дією факторів:
- непереборної сили (війна, бунт, революція, акти саботажу)
- наслідками стихійних лих (бурі, циклони, землетруси, повені)
- зовнішніх чинників (аварія в електромережі або в навантаженні, близькість до високовольтних трансформаторних підстанцій або силовим лініям електротранспорту)
- природних явищ (удар блискавки, грозова і передгрозова активність)
- техногенних явищ (аварії, вибухи, пожежі)
- діями третіх осіб (як випадковими через незнання, так і зловмисними)
h) на деталі / вузли / складальні одиниці виробу, піддані несанкціонованого ремонту або модифікацій, зроблено не сертифікованими фахівцями на дане обладнання
i) якщо відмова вироби викликаний аварією на зовнішніх пристроях, підключених до обладнання.

12. Дана гарантія не має на увазі повну заміну вироби.

13. Під час перебування виробу на ремонті або технічному обслуговуванні споживачеві не надається аналогічний товар в якості обмінного фонду.

14. ПП «НВФ« ЕЛЕКС »ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), пов'язаних з використанням або неможливістю використання купленого устаткування.

15. Покупець не має права пред'являти претензії в зв'язку з простоєм обладнання.

16. Покупець не може вимагати відшкодування витрат при нещасних випадках, викликаних пошкодженням (несправністю) обладнання.

17. Умови гарантії не передбачають монтаж, демонтаж вироби, виїзд фахівця для діагностики електричної мережі і визначення характеру несправності вироби.

18. Гарантія не поширюється на вироби, які занесені в чорний список компаній, апарати яких ми не обслуговуємо по гарантії.

Сервісний ремонт і обслуговування:
Ремонт апаратів проводиться в найкоротші терміни в авторизованому заводському сервісному центрі.

Перед відправкою на ремонт рекомендуємо заповнити і вкласти в коробку з апаратом супроводжує лист з описом характеру несправності. Бланк супроводжуючого листа можна завантажити за цим посиланням.

Ремонт апаратів, які не потрапляють під умови гарантії виконуються за рахунок покупця.

Гарантійне обслуговування і ремонт апаратів, куплених у компаній з чорного списку ПП «НВФ» ЕЛЕКС »не проводить!

З питань гарантії і ремонту апаратів звертатися на електронну пошту або за телефонами, вказаними в розділі «Контакти»

Доставка в сервісний центр:
Безкоштовна доставка гарантійного апарату в сервісний центр здійснюється транспортною компанією «Делівері».

При відсутності оригінальної упаковки виріб повинен бути упаковано в аналогічну за властивостями і розмірами упаковку за рахунок покупця. Зберігання та транспортування вироби повинні здійснюватися відповідно до маніпуляційними знаками (при наявності). Не допускайте попадання вологи на упаковку.

Відправлення здійснюються в м. Одесса, «Делівері» склад №7, одержувач ПП «НВФ« ЕЛЕКС », телефон +38 (067) 480-21-93.

Інші способи доставки уточнюйте у менеджера сервісного центру!

Доставка апаратів, які не потрапляють під умови гарантії виконуються за рахунок покупця.

Гарантійне обслуговування і ремонт апаратів, куплених у компаній з чорного списку ПП «НВФ» ЕЛЕКС »не проводить!

Замовте консультацію!


Де купити стабілізатор напруги "Елекс"?