Повернення товару
Обмін та повернення товару
Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки.
Дотримання прав споживачів обов'язкова умова діяльності інтернет-магазину Electro100.ua
Повернення товару від покупця
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;
- є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.
Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні вказані умови. Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів». Для повернення товару, узгодьте з менеджером спосіб зворотної доставки товару, зокрема покупець може:
- повернути товар у магазинах electro100 у Львові;
- відправити товар за допомогою поштової служби та надіслати нам номер ТТН.
Обов'язково! Разом з товаром, що повертається, покупцю потрібно надати (вкласти у посилку) належним чином заповнену Заяву на повернення товару та коштів згідно з цим взірцем.
Доставка товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т.п.), тоді транспортні витрати компенсовує electro100. Додатково необхідно написати заяву про повернення товару, в якій мають бути вказані причини повернення. Вимоги покупця здебільшого задовільняються зразу, а при необхідності перевірки якості товару, який повертається — протягом 14 днів або за домовленістю з покупцем.
При отриманні товару у відділенні поштової служби або в вашому магазині, ми уважно розглядаємо товар, перевіряємо комплектацію і наявність пошкоджень. Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, то ми можемо відмовити покупцеві в поверненні. В такому разі заповняється Акт прийняття-передачі, в якому описано товар і виявлені дефекти. Акт прийняття-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії видаються electro100 і покупцеві, а оригінал залишається у відділенні поштової служби. У разі заповнення акту в нашому магазині, він складається 2-х примірниках: оригінал залишається у electro100, копію необхідно надати покупцеві.
При огляді товару складається Акт огляду товару, та проводиться відео фіксація даного процесу. Якщо детальний огляд товару виявив порушення правил експлуатації товару чи його товарного вигляду, то може бути відмова покупцеві в поверненні товару, паралельно відправляємо покупцю копію акту огляду товару (наприклад, скан-копію на e-mail), оригінал залишається в electro100.
Складання і надання покупцеві копій Акту прийому-передачі та Акту огляду товару може допомогти у врегулюванні спірних ситуацій. Для звернень клієнта з питань обміну або повернення товару, перед тим як вимагати фізичне повернення, ми обов'язково запитуємо фото/відеоматеріали, які допоможуть візуально виявити його недолік. Це допоможе зорієнтувати клієнта стосовно процедури повернення, а також, не витрачаючи час на транспортування товару в сервісний центр, запропонувати альтернативне рішення: повна або часткова компенсація вартості товару, довезення відсутньої деталі.
Повернення грошових коштів покупцю
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, можна провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни. Гроші за товар, оплачений банківською карткою або безготівковим розрахунком, мають бути повернуті тим самим способом платнику. Якщо товар був придбаний за готівку, повернення коштів відбувається також виплатою готівкових коштів.
При поверненні коштів безготівковим способом, покупцю слід надати такі дані у Заяві на повернення товару та коштів:
- ПІБ
- № поточного/карткового рахунку у форматі (IBAN)
- Ідентифікаційний код
Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведене з вирахуванням суми додаткових витрат продавця.